perjantai 26. huhtikuuta 2013

Kesää kohti

Ihanaista perjantaita,

Ihan mahtavaa nähdä kuinka lukijalista on kasvanut muutamasta ihmisestä yli kahteenkymmeneen! Olen yllättynyt ja onnellinen tästä - tervetuloa kaikille uusille lukijoille :)

Eilen pyörin Ebayn ihmeellisessä maailmassa ja etsin kaikkia kesäjuttuja. Siitä tulikin mieleen, että aina tehdään listaa mitä haluaisi kotiin ja sisustukseen, mutta nyt teinkin haavelistaa mitä haluaisin itelleni kesäksi...


kuvat: Ebay


Siinä olisi ensimmäiset 5 asiaa mitkä tulivat mieleeni HETI.

Adidaksen Jeremy Scott wings - ihanat ja rennot kesäkengät, jossa on hauskat yksityiskohdat mitkä ei varmasti jää huomaamatta keltään!

Louis Vuittonin Monogram lurex shawl - mä en tajua mikä siinä on, mutta mä oon vaan aivan rakastunut tähän (en hintaan tosin)

Minna Parikan meltit - hauskat korkkarit, mitkä sopis mun kesämekkoihin ja hamosiin enemmän kun hyvin <3

Michael Kors rannekello - se on vaan yksinkertaisesti kaunein rannekello mitä tällä hetkellä tiedän.

Tory Burch balleriinat - Torylla on todella paljon kauniita kenkiä, ja nämä ovat yhdet niistä. Ne taitaa olla mun ostoslistalla aikalailla kärjessä kesän tullessa lähemmäs.




Mitä muuta kesä tuokaan tullessaan? Ainakin pitkän tukan! Kävin meinaan eilen kampaajalla varaamassa pidennysajan itelleni tai no.. hiuksilleni - 3 viikon päästä mullakin on taas pitkä tukka <3

En malttais oottaa, mutta pakkohan se on! :D

12 kommenttia:

  1. Mulla on sulle tunnustus mun blogissa. :)

    http://kotiovella.casablogit.fi/lue/2013/04/i-love-your-blog

    VastaaPoista
  2. Ihania juttuja! :) Mäkin haluun pitkän tukan takas!<3 Just eilen olin kampaajalla pätkäisemässä polkan, kun lähtee niin paljon hiuksia raskauden takia.=( Mut tekis mieli laittaa teippipidennys, kun hiustenlähtö loppuu. Millä tekniikalla sulle laitetaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin, täyttä rakkautta ;) Mullakin on ollut viime kesästä asti lyhyt polkka ja nyt se kasvaa vihdoin, jee! Mulla oli viimeksi teipeillä myös ja nyt laitetaan liimat :)

      Poista
  3. mulla on blogissani sulle tunnustus (ja haaste), käy toki kurkkaamassa: http://kohtakotona.blogspot.fi/. :)

    VastaaPoista
  4. Tunnustuksia pukkaa! Minultakin yksi :D Hyvää vappua! :)

    VastaaPoista
  5. Kaksi noista on itselläkin haaveena. Tosin revat voi ehkä sellaisiksi jäädäkin kun cottonilta sanoivat eioota kun viimeksi kävin. :(

    VastaaPoista
  6. Moi! Löysin blogisi kun Neela sen ilmiantoi ja hei, täähän on ihan herkku! Sulla on tosi kaunis koti ja ihana blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistavaa, kiitos paljon ja tervetuloa lukijaksi :)

      Poista