perjantai 14. kesäkuuta 2013

Essencet


Pähkäilin aiemmin juoma/vesilasiongelmaa. Meillä on käytössä Ikean isot lasit, Iittalan kartiota ja Iittalan muumilaseja. Olen halunnut Ikean laseista jo kauan eroon ja miettinyt mikä olisi tarpeeksi tyylikäs, yksinkertainen ja tyyliin sopiva lasi arkiseen kuin juhlavaankin käyttöön. En tiedä miksen tajunnut sitä aiemmin, mutta Iittalan Essence valikoimasta löytyy myös vesilasit! Nyt lähti tilaus ja ensi viikolla meidän kaappia koristaa 6 kpl tälläisiä: 


Essence-perhe on siis kasvanut melkein täydelliseksi, enää puuttuu ns. snapsilasit. Joten jos jollain roikkuu sellaiset käyttämättöminä kaapissa ja on valmis luopumaan niistä sopuhintaan niin vinkkaa minulle :) 


2 kommenttia:

  1. Mä olen miettiny juomalaseiksi Iittalan Lempi-sarjan laseja kirkkaana, mutta toisena on vahvasti juurikin Essence-vesilasit. Saapi nähdä mihin sitä päätyy joskus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin myös Lempi-sarjaa ensin, sehän taitaa olla keräilytarjouksessakin cittarissa?

      Poista