maanantai 1. huhtikuuta 2013

Muumimaista aprillipäivää!

Ihanaa huhtikuun ekaa kaikille,

huomenna tulevat myyntiin kevään uudet muumimukit ja siksi aattelinkin, että tänäänhän on loistava päivä esitellä mun kaappien sisältöä muumien osalta.

2007 kesällä aloin kerätä muumimukeja ja olenkin kerännyt kaikki tämän jälkeen ilmestyneet ja myynnissä olevat, paitsi YHDEN! En tiedä mikä hetkellinen mielenhäiriö ja dementia mulle on tullut kesällä 2010, koska en ole hankkinut Ruusutarha-nimistä mukia itselleni, yhyy! Eli jos jollain on sellainen ylimääräinen kaapin pohjalla niin olen todella kiinnostunut ostamaan sen / vaihtamaan johonkin mukiin mitä minulta löytyy useita.


Kuvathan kuitenkin kertovat enemmän kuin tuhat sanaa, joten tässä he ovat...































Tässä vielä uudet mukit, jotka ilmestyvät myyntiin huomenna ja toivottavasti löytävät minunkin kaappiin mahdollisimman pian :)





Onko muilla muumimaniaa? :)

13 kommenttia:

  1. Kääk! ompas paljon :) mä oon muutamia ostellut ja saanut lahjaksi, ja nyt tilasin vilijonkan :D voi mua!

    Mut ihana blogi sulla! ja kaunis koti <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihih, joo niitä on vähän kertynyt :D Toivottavasti tilasit Tokmannilta- siellä on muumit alessa - kympillä lähtee! :)

      Kiitos <3

      Poista
    2. Mitä :O en! katoin toknetin sivuja mut siellä oli että tuotetta ei ole varastossa kun olin klikkailemassa ostoskoriin. Tilasin FDS:ltä :D kalliiks tuli!

      Poista
  2. Onpa sulla paljon muumeja, mullakin on jotain 8 kpl mukeja. Tuo uusi niiskuneiti näyttää ihanalta!

    VastaaPoista
  3. Mä en keräile, vaikka niitä muutamia löytyykin. Aikanaan oli puolet enemmän, mutta pesänjaossa lähti puolet :)

    Sen sijaan toi uus Muumipeikko-muki kiehtois kyllä. Valikoin vain mieluisimpia itselle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiesinkin, että sulta muumeja löytyy :)

      Mulla on ollut näitä vielä enemmänkin joskus, mutta onneksi oon päässyt jostain tuplista eroon :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. :) Kai sunkin pikkusella on pari pikku myytä ja niiskuneitiä? :D

      Poista
  5. Viistoista muumimukia löytyy täältä ja ainakin toi uusi Muumipeikko pitää hankkia. :)

    VastaaPoista
  6. Oho, melkoinen muumi arsenaali :D

    VastaaPoista