tiistai 21. toukokuuta 2013

Printit on rakkautta.

Mä oon ihastunut - mihinkäs muuhunkaan ku printtitauluihin ja kehyksiin!

Erityinen ihastus tällä hetkellä kohdistuu Lisa Bengtsson printteihin, niissä on kuvattu mäyriksiä - koiraroduista rakkainta minulle. Bengtssonin tuotteisiin törmäsin ekan kerran Tallipihalla Rymsteeraus Pop up:issa, jossa Designbox.fi esitteli niitä. He toimivat jälleenmyyjänä näille Ruotsalaisille ihanuuksille ja tietenkin menin heti heidän nettisivuilleen kuolaamaan. Tässä ne ovat:

 Ihanuutta! Harmikseni kaikkia ei myydä erikseen, vaan nämä lähtisi vain pakettina ja meillä ei millään mahdu nuin paljon koiruuksia. Lempparini on toinen ylhäältä vasemmalta, rusettipää <3


                Tässä olisi mun top3 mitä myydään yksittäiskappaleina, mikäs on teidän suosikki?

1.

2.

3.


                         Joku/jotkut näistä löytää meille, auttakaa mua, minkä te ottaisitte?
                                                  Jonkun näistä vai jotain ihan muuta?


                                                     Kaikki vaihtoehdot löytyvät täältä


2 kommenttia:

  1. On noi aika mageita, vaikka mäyräkoirille en sinänsä lämpene. Tokihan ovat suloisia, ei siinä mitään. Taiteellisia kuvia noi kuitenkin ja ihan hauska idea. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiihihih, niinpä! Ja onneksi makuasioista ei voi kiistellä :)

      Poista