tiistai 18. kesäkuuta 2013

Instagram tiistai



Olin ylitöissä ja söin muffinssia (huomatkaa kesäinen mukivalintani)




Tilasin designboxilta maanantaina Lisa Bengtssonin printin ja tänään sain sen (todella nopeaa ja mainiota palvelua sanoisin) ja oih, se on niiin ihana!  Mä tykkään ihan täysillä. Meillä on aina pienestä pitäen ollut mäyräkoiria ja ehkä juuri siksi tää sykkiikin niin paljon ja tietty siksi, että Lisa Bengtsson vaan osaa nää hommat.




Töiden jälkeen meidän piti mennä kaverin kanssa jumpalle, mutta kaverin syntymäpäivän kunniaksi keksittiin vähän muuta tekemistä.. Esim aurinko, puisto, skumppapullon tyhjennys ja mansikat!



Sitten illalla tulin kotiin ja mikä mua siellä odotti? Poikaystäväni oli ostanut mulle lahjakortin mun lempparikauppaan, Tamperelaiseen Design Boulevardiin meidän vuosipäivän kunniaksi. Voiko olla parempaa? Ehkä ei. Ongelma on vaan se, että mitä hittoa mää ostan ku haluan kaiken :D



Mainio tiistai, kerrassaan mainio. 


5 kommenttia:

  1. Ihana "kesämuki" ;D Mulla on äidin luona oma oikein iiiso kahvimuki, jossa on joulutonttujen kuvia. Siitä mä kaffeet juon kesät talvet ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, meidän työpaikalla on ainakin kahvienkuppien hautausmaa. Kaikki on varmasti tuoneet tänne rummimat mukit mitä on ikinä nähty :D

      Poista
  2. Mikä sun instagram on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun "henk.kohtanen" insta, joten sitä en viitsi jakaa. Pitäisiköhän tehä oma blogiin? :P

      Poista
    2. Aaah ok :) Mul on "blogin" nimissä.

      Poista