maanantai 17. kesäkuuta 2013

Shoes baby shoes!

Mun on jo vähän aikaa (lue: vuoden) pitänyt ostaa uudet lenkkarit - kävin muutama viikko sitten katsomassa mitä on tarjolla ja koittamassa muutamia, mutta annoin olla, koska hinnat oli pilvissä. Mitä tapahtuikaan sitten? Kuin tilauksesta viime viikolla intersportilta minulle tuli alennuskuponki postitse yhteen kenkäpariin (-30%), koska tänään oli viimenen päivä käyttää tämä tarjous niin kävin tietty hakemassa uudet lenkkarit itelleni..

"Neutraalit juoksukengät vaativallekin harrastajalle. Kannassa ja päkiässä Gel-vaimennus. Kevyt ja vaimentava, kaksiosainen SoLyte-välipohja, ulkoinen kannan istuvuustuki ja Biomorphic Fit -päällinen takaavat miellyttävän juoksutuntuman. Sopii neutraalille ja alipronatoivalle askeltyypille."

Siinä kuvaus mun uusista Asics:in Gel Nimbuksista, ite en oo mikään himojuoksija, mutta lenkillä tykkään käydä - yleensä kävellen tai hölkäten. Kengät oli alunperin melkeen 190 euroa, mutta sain ne alle 130 eurolla  -jes! Tästä innostuneena kävin sit myös Seppälän alet tsekkaamassa ja hups, taisin ostaa parit balleriinat alesta.

Tämän päivän 3 kenkien lisäksi, ostin viime viikolla DinSkon alesta aitoa nahkaa olevat korkkarit 30 eurolla!

Uusien kenkien saapuessa taloon päätin tehdä hieman kenkäinventaariota - tänä vuonna olen ottanut asiakseni hävittää osan kengistä, koska ne vaan ei yksinkertaisesti enää mahtuneet mihinkään. Olen myynyt yli kymmenet, laittanut useita kierrätykseen ja  heittänyt roskiin ainakin seitsemät. Nyt mulla on ainoastaan kenkiä mitä oikeasti pidän/aion pitää - muut on hävitetty. Tällä hetkellä niitä löytyy 61 paria.








                   Vielä tämän kesän hankintalistalla olisi Tory Burchin ja Adidaksen wings-balleriinat :)

                               
                                               Tunnustaako kukaan muu olevansa kenkäfriikki?

4 kommenttia:

  1. Onpas siinä kenkä poikineen.:)) Hienot uudet lenkkarit!

    Olin aiemmin suurempi kenkäfriikki (ennen lapsia), mutta en oikeestaan enää. Melkein samoilla kengillä kuljen kesän ja talvella sitten lempisaappaat. Voisi tosiaan tehdä tuota inventaaria, kun jalkakin on taas kasvanut. Ennen esikoista oli 37 ja nyt 39. =P Eli kaikki vanhat kengät ei todellakaan sovi enää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mullakin tuli iso muutos kun ulkomuoto muuttui niin jalkakin tuli perässä: ennen 40-41 koosta mentiin 38-39 ja siinä samalla muuttui kengät kaapissa :)

      Poista
  2. WHOAAAAAAAAAAAAAAAA! Ja mä kun luulin, että mulla on paljon kenkiä, mut NOPE! Ei ole :))

    VastaaPoista